zondag 13 mei 2018

Sea Life


Hallo Allemaal

Vandaag neem ik jullie mee onder water. Een wereld vol kleur.
Voor deze kaart heb ik het Noor! ''Prima Ballerina'' design papier gebruikt. 6011/0560. Heerlijk die zachte kleurtjes.


Als basis heb ik een shape art genomen en deze uit drie lagen opgebouwd. Kraft karton met hierop het leuke design papier gemat op wit cardstock.

Papier Set A4 Prima Ballerina

In het midden zie je een vierkant welke ik schuin als een ruit heb opgeplakt met hier bovenop het stempeltje gemat op roze cardstock.


Deze leuke Zeemeermin is een digitale stempel van Mo Manning en ingekleurd met mijn alcohol markers. Met een witte gel pen heb ik accenten aan gebracht.  Boven in de rechter hoek zie je de nog een zeemeerminnen staart tussen het koraal. Stiekem is deze staart van de grote Walvis van Noor!Design. 6002/0992

 Under the sea - Net/Dolphin/Whale,36x85 / 16x43 / 63x60,5 mm

Ook het dolfijntje zwemt vrolijk rond. Onderlangs zie je een baan van ribbelkarton die ik heb gemat op het design papier uit dezelfde set. Aan de boven kant van het ribbelkarton heb ik het nieuwe koraal randje gebruikt. Met verschillende kleuren Versamagic inkt heb ik ze leuke kleurtjes gegeven. Zo ook de losse Koraal stansjes op de voorgrond. 6002/0654


Het steigerhouten bordje blijft toch ook leuk deze thema kaartjes. Met letters van Tim Holtz heb ik er een leuke tekst op geschreven.

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek

Kaasdoek of verbandgaas lijkt ook altijd leuk op je kaart. Ik heb het verwerkt achter het stempeltje. dit was mijn kaartje voor deze week. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn onder water wereld Bedankt voor het bezoekjes. Fijne Zondag.

Groetjes
 Miranda Kosmeier

0 reacties:

Een reactie posten