woensdag 9 mei 2018

So Cool

Hallo allemaal
Voor dit blogbericht ben ik aan de gang gegaan met het papier uit de Scrapcollectie: So Cool 6011/0539. Het fijne van het werken met een papierset is dat alles goed bij elkaar past. Je hoeft niet te zoeken naar bij elkaar passende papiertjes. In deze mooi papierset zitten 8 vellen dubbelzijdig papier,
waarvan 7 vellen met voorbedrukte Project Life kaartjes. Ideaal o.a. om meerdere  project Life pagina's mee te kunnen maken.


Het is gemakkelijk om de kaartjes zo in de pockets te schuiven en op deze manier veel foto's in korte tijd weg te kunnen scrappen. 


Een ideale manier om bij te blijven met het inplakken van je foto's. Maar ik kon het niet laten om weer een eigen stempel op deze kaartjes te drukken en heb er wat aan toegevoegd.


De tekst "selfie" op het 3 x 4 inch kaartje heb ik uit een ander kaartje geknipt en hier opgeplakt. Op het kaartje "Enjoy" heb ik wat vlaggetjes toegevoegd, gewoon uit de losse hand geknipt. Deze vlaggetjes heb ik uit de verschillende vellen design papier gehaald. Het mooie takje is de stans Heart Leaves van Noor (artikelnummer 6002/0940).


Altijd leuk zijn weer de accentjes gemaakt met de honingraatstans (artikelnummer 6002/0979).

Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg kaartjes en papier over om meerdere pagina's te kunnen maken.

Een creatieve groet, 
Hanny

0 reacties:

Een reactie posten