maandag 29 mei 2017

Hoera

Hallootjes,

Dit keer een mannenkaart van mij. Een kennis was jarig en die mag graag een potje kaarten met een lekker pilsje erbij. Deze twee dingen heb ik ook op de kaart verwerkt, waarbij ik de plaatjes beide
in de mooie ovalen blauwe mal - 6002/0459 heb verwerkt.


Bovenlangs heb ik het woordje HOERA gemaakt met de "one of a kind" alphabet. Deze "vlaggetjes" heb ik gemat op blauw cardstock en op een stukje jutte touw geplakt. Daarna heb ik de slinger met foamblokjes op de kaart geplakt. 

6002/0415 Blauw Rand       6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

Ook zie je nog, aan de rechterkant, een paar puntjes van de randmal 6002/0415. Het model van de kaart is een shape art van Doobadoo.


Hier nog even de vlaggenlijn. De letters die eruit vallen kan je natuurlijk ook weer voor een ander project gebruiken.

6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st

Allemaal een fijne dag en tot de  volgende keer.

1 opmerking: